איך לבחור מרחיק יונים המומחה בתחום?

dove-2680487_640

תחום הרחקת יונים הוא תחום אשר מתפתח מאוד ובשנים האחרונות עדים לבעיה החמורה אשר מותירים היונים בכל בית ובית אשר בו הם נמצאים. לכן, כיום ישנם רבים אשר עוסקים בתחום הרחקת יונים ולכן לעיתים רבות הבחירה במרחיק יונים אחד על פני מרחיק יונים אחר הינה בחירה קשה מאוד ומלאה בהתלבטויות. לכן, אם אתם עומדים בפני בחירה של מרחיק יונים, קראו את המאמר הבא בו תוכלו לקבל את כל המידע לו אתם זקוקים על מנת לדעת איך לבחור מרחיק יונים המומחה בתחום.

עמידה בתקנות עבודה

קחו בחשבון כי לרוב העבדות המבוצעות לצורך הרחקת יונים הן עבודות אשר מבוצעות הגובה רב – במרפסות של בתים, בגגות של בתים ומבנים ועוד. לכן, מדינת ישראל מנהיגה החל משנת 2007 תקנות חמורות מאוד האמרת לשמור על העובדים בעבודות בגובה כמו מרחיקי יונים. התקנות הללו הן תקנות שחייבים לעמוד בהן על מנת לבצע את עבודות הרחקת היונים ולכן לפני שאתם בוחרים מרחיק יונים מסוים אתם חייבים לבדוק כי הוא מתחייב לבצע את כל העבודות בצורה בטיחותית ועל פי כל תקני הבטיחות שאותה הגדירה מדינת ישראל בחוק בשנת 2007. שימו לב כי במידה ומרחיק היונים אינו מבוטח במידה ותקרה תאונה האחריות תהיה עליכם ולכן בדקו את הרשאות העבודה שלו והאם הוא באמת יכול לבצע את העבודה בצורה בטוחה.

הסמכה ואישורים חיוניים

חשוב לוודא כי מרחיק היונים בו אתם בוחרים הינו מרחיק יונים אשר קיבל את ההסמכה המתאימה והוא יכול לבצע את הרחקת היונים בצורה יעילה ובטוחה, גם בעבורם וגם בעבורו. מרחיק יונים המצבע הרחקת יונים ללא שקיבל הסמכה מתאימה עלול לבצע טעויות שיעלו לכם ביוקר רב לאחר מכן, וחבל. בנוסף, טיפול בהרחקת יונים ובמפגעים אותם הם יוצרים כולל טיפול בכינים וטפילים אותם היונים מביאים את הבית או המבנה ולכן המרחיק חייב להיות בעל אישורי הדברה ממשרד הבריאות, אישורים אשר מאשרים את היכולת שלו לעבוד עם חומרי הדברה מהסוג בהם הוא משתמש לצורך הרחקת היונים בצורה יסודית ויעילה.

Facebook
WhatsApp
Email
דילוג לתוכן