התקנת רשתות לחלונות מחירים

התקנת רשתות לחלונות מחירים

כאשר מגיע הקיץ מגיעים אתו גם החרקים המטרידים. כדי למנוע כניסת יתושים, מקקים ומעופפים אחרים כדאי להתחיל לברר על מחירי התקנת רשתות לחלונות. גם אם הנכם מתגוררים בקומה שמינית בבניין דירות גדול כדאי להצטייד ברשת שתגן עליכם מכיוון שהחרקים מסוגלים להגיע גם לשם. כמובן שלכל חברה יש מגוון רחב של רשתות, כיצד תדעו איזה רשת היא האפקטיבית ביותר עבורכם?

התקנת רשתות לחלונות מחירים - מה כדאי לבדוק כאשר בודקים מחירים?

  • מסנן קרינה – לפני בחירת רשת לחלון חשוב לברר האם הרשת שבחרתם עמידה בפני קרני UV. כאשר הרשת עמידה בפני קרני השמש הדבר עוזר לתחושה של בריזה נעימה ברחבי הבית ולא להרגשה של חום מעיק בגלל שהחלון פתוח וקרני השמש חודרות דרכו.
  • זרימת אוויר נקי – חשוב שהרשת תהיה בנויה בצורה כזו שהחורים בה יהיו קטנים וצפופים מאוד כך שהאוויר יצליח לחדור דרכה אך יחד עם זאת תהיה אפקטיבית להגנה מכניסת חרקים ומעופפים שונים – גם החרקים הקטנים ביותר.
  • קלה לניקוי – מכיוון שרשת החלון היא החוצץ בין הבית שלכם למה שקורה בחוץ, כך גם הרשת היא זו הסופגת את הלכלוך והפיח מהרחוב. לכן חשוב להקפיד לבחור סוג רשת שניתן יהיה לנקות בקלות אך שתהיה גם עמידה למים. בדקו שיש את אפשרות של פירוק והרכבת הרשת ללא בעיה לצורך הניקוי שלה.
  • חזקה ועמידה בפני קרעים – רשת טובה היא רשת עמידה. תרצו להיות בטוחים שהרשת שהותקנה אצלכם תחזיק לעוד הרבה שנים ללא קרעים ובלאי של שימוש. גם אם ירד עליה גשם, החתול שלכם לא יאהב אותה או שבטעות נתקלתם בה.

התקנת רשתות לחלונות השוואת מחירים ומה שביניהם

 לאחר שבחרתם את הרשת המומלצת עבורכם חשוב לבדוק התקנת רשתות לחלונות מחירים ומה זה כולל בתוכו – האם מחיר ההתקנה כולל הובלה וזמן עבודה, האם יש אחריות לרשת שהותקנה, במידה וישנה תקלה ברשת שהגיעה והמתקין מגלה זאת באותו הרגע – האם יש אפשרות לקבל באותו הרגע רשת חליפית או ששוב תצטרכו להקדיש מזמנכם הפרטי כדי לתאם שוב מועד התקנה. למידע נוסף צרו עמנו קשר קלווה הרחקת יונים.

Facebook
WhatsApp
Email
דילוג לתוכן