מחיר רשת לחלון

מחיר רשת לחלון

מחיר רשת לחלון נקבע על פי מספר פרמטרים כמו האיכות ממנה הרשת עשויה, גודל הרשת הרצויה וסוג הרשת שתרצו להתקין. רשתות לחלונות משמשות למספר רב של דברים כמו רשת למניעת כניסה של יתושים, רשת למניעת כניסת חתולים ועכברים – בעיקר בבתים פרטיים, רשת למניעת נפילות של חתולים, רשת החוסמת כניסה של אבק וחלקיקים העלולים לגרום לאלרגיה – כמו בזמן פריחת האביב.

מחיר רשת לחלון בהתאם לסוגים השונים הקיימים בשוק

  • רשת פיברגלס – זוהי רשת חזקה ואיכותית עשויה פיברגלס עמיד. הרשת חוסמת באופן יעיל כניסת יתושים, זבובים ומעופפים אחרים.
  • רשת אלומיניום – רשת בעלת כושר עמידות גבוהה ביותר. מכיוון שהיא עשויה מאלומיניום שהינו חומר חזק הרשת מומלצת לשימוש בעיקר בבתים שיש בהם חיות מחמד כמו כלבים וחתולים. כך שאם החתול יחליט לנסות לחדד את הציפורניים שלו על הרשת החדשה – היא תצליח לעמוד בזה ולא תיקרע במהירות. הרשת מגנה מכניסת חרקים ושומרת על כניסת אוויר נקי לחלל הבית.
  • רשת שקופה – הרשת הנמכרת והמומלצת ביותר על ידי אנשי מקצוע. זוהי רשת אידיאלית ביותר השווה את מחיר רשת לחלון שתכננתם להוציא. הרשת מעניקה שקיפות מלאה בזמן התבוננות דרכה כך שניתן לראות את הנוף הנשקף מהחלון בחדות ובהירות בלי הרגשה שמשהו "מפריע" לנוף. הרשת עשויה מסיבים דקים ביותר ומגינה על הבית מכניסת יתושים וחרקים.
  • רשת רגילה / אפורה – זוהי רשת עשויה PVC. זוהי רשת אפורה קלאסית שהייתה שימושית יותר לפני מספר שנים. מכיוון שהרשת היא סטנדרטית וזולה יחסית לרשתות אחרות – נהוג להשתמש בה כרשת לחלון במקומות כמו מחסנים ומרתפים. מכיוון שהרשת בצבע אפור האור מבחוץ לא חודר באופן מיטבי כך שיש מראה מעט חשוך בחלל בה הרשת מותקנת. בנוסף, זרימת האוויר נמוכה יחסית לרשתות אחרות. חסרון נוסף היא עמידות הרשת לאורך זמן – מכיוון שהרשת עשויה מחומר זול יחסית, הרשת איננה עמידה בפני קרעים ועלולה להישחק בזמן קצר.

בחירת סוג רשת לפי מחיר רשת לחלון

כפי שניתן לראות ישנם סוגים שונים מהם הרשתות עשויות. לא מומלץ לבחור סוג חומר לפי מחיר רשת לחלון שקיים בקטלוג, אם תחליטו ללכת על מחיר זול – תהיו עם רשת אפורה סטנדרטית שהאוויר אינו חודר דרכה בצורה מיטבית ועלול להיקרע במהרה. קלווה הרחקת יונים.

Facebook
WhatsApp
Email
דילוג לתוכן