עשה זאת בעצמך – הרחקת יונים

pigeon-747462_640

הרחקת יונים – עשה זאת בעצמך

יונים אשר מחליטים לקנן על בית או מבנה מסוים מביאים יחד עימם בלגן רב. הלכלוך אותו מותירים היונים הינו לכלוך נורא ואיום אשר מפיץ גם ריח לא נעים ומקשה על איכות החיים של הדיירים בבית והכי חשוב – המחלות. יונים מביאים עימם כינים ומחלות רבות אשר עלולות להתפשט בבית ולגרום לסכנה ל יושבי הבית. לכן, כל אדם אשר מבחין כי יונים מקוננים אצלו במרפסת, בגג או בכל מקום אחר חייב לעשות הכול על מנת להוציא אותם משם באמצעות הרחקת יונים ולהשיב לבית את איכות החיים הרגילה. במאמר זה תמצאו את הדרך לבצע הרחקת יונים בכוחות עצמכם ומבלי לקרוא לאיש מקצוע אשר לו תצטרכו לשלם בנוסף לכול כסף רב.

הקדימו תרופה למכה

אם אתם רוצים לנהוג בחכמה אתם חייבים להגן על הבית שלכם מפני היונים עוד לפני שהם מגיעים. איך תעשו זאת? פשוט הבהירו ליונים באופן חד משמעי כי אין להם מה לחפש בבית שלכם וחבל שבכלל יתקרבו אליו. פשוט דאגו לחסום את כל האזורים העלולים למשוך את היונים ולגרום להם להבין כי ייתכן וזהו מקום בו יוכלו לקנן, השתמשו ברשתות ובדוקרנים ואל תאפשרו ליונים להגיע אליכם, אפילו לא לעצירה קלה. בנוסף, דאגו לכך כי בחצר או במרפסת לא יהיו מקורות מים או מזון אשר ימשכו את היונים ויקראו להם לבוא ולקנן אצלכם בבית ולהפוך את הבית שלכם לבית שלהם כך תבצעו הרחקת יונים מראש, עוד לפני שהם הגיעו אליכם.

הרחקת יונים לאחר הקינון

אם כבר הגעתם למצב בו היונים מקננות אצלכם בגג, במרפסת, באדן החלון או בכל מקום אחר בבית, אתם חייבים לבצע הרחקת יונים כמה שיותר מהר בכדי לא לאפשר להם לשהות במקום יותר מידי זמן. בכדי לעשות זאת בעצמכם תצטרכו להרחיק את היונים מן המקום בעזרת הידיים או אביזרים אחרים אז להתקין רשתות או דוקרנים אשר לא יאפשרו ליונים לחזור כלל וכלל. רק במידה ואתם לא מצליחים לעשות זאת בעצמכם, הזמינו מרחיק יונים מקצועי שיסייע לכם בכך.

Facebook
WhatsApp
Email
דילוג לתוכן