רשתות לחלונות התקנה עצמית

רשתות לחלונות התקנה עצמית

תמיד עדיף להזמין איש מקצוע שיתקין, יתקן, או יסדר דברים שונים בבית שלנו. החל מהתקנת מדף ועד בניית ארון. אך אם מדובר במוצר ממש פשוט, נוכל לנסות להתקין אותו בעצמנו. רשתות לחלונות להתקנה עצמית ניתנות לרכישה במפעלים ייעודיים או אצל בעלי המקצוע עצמם. אם אתם לא מצוידים בזוג ידיים שמאליות תוכלו להביא אותן הביתה ולהתקין אותן בעצמיכם על גבי הפתחים של החלונות.

סוגי הרשתות

אפשר למשל לרכוש רשתות גלילה לחלונות, רשתות הגלילה הן איכותיות מאוד, מתוצרת אירופאית ומיועדות להרכבה עצמית. ניתן לרכוש רשתות לחלונות בגודל סטנדרטי לחדר ממ"ד או בכל מידה אחרת על פי בקשה. רשתות נגד יתושים לבית מגיעות מורכבות לפי המידה שבחר הלקוח וכל מה שצריך זה רק להדביק אותן עם סיליקון. אפשר גם לקבע עם ברגים. הרשתות עצמן עשויות מפיברגלס אשר ידוע בגמישות שלו וחוזקו. מסגרת האלומיניום של רשתות הגלילה מגיעות במגוון צבעים על פי בחירה.

רשתות לחלונות התקנה עצמית – איך מתקינים

  • ניתן לבחור בין שלושה סוגי התקנה: קיבוע רשת על מסגרת החלון, התקנת מסגרת נפרדת כולל מסילת הזזה עליה היא יכולה לנוע, או התקנה של רשתות גלילה אוטומטיות.
  • חומר – ישנם כמה חומרים מהם ניתן לייצר רשתות, הפופולרי שבהם הוא הפיברגלס שמציע חוזק ועמידות לשנים רבות.
  • אסתטיקה וניקיון – כדאי שהרשתות יורכבו באופן אסתטי ויהיו קלות לניקוי ולשימוש.
  • שקיפות – אפשר לבחור רשתות ברמות שונות של שקיפות, בדרך כלל רשתות אפורות אשר עשויות מפיברגלס יציעו שקיפות מספקת.

רשתות לחלונות התקנה עצמית נגד יתושים

במידה ואתם גרים באזור אשר מוכה יתושים (בעיקר בימי הקיץ) תוכלו להתקין רשתות לחלונות בהתקנה עצמית. היתושים חוץ מהעובדה כי הם עוקצים, הם גם נוהגים לזמזם ולהפוך את הלילה שלכם לסיוט מתמשך. כדאי להתיק מראש רשתות נגד יתושים אשר ימנעו את כניסתם לאלתר. הרשתות יאפשרו לכם לנהל שגרה רגועה.

על מנת שהרשתות יהיו אפקטיביות יש לרשת את כל הבית ברשתות. מספיק פתח אחד קטן ודרכו יכנסו היתושים אל הבית. אמנם ניתן להשתמש בתרסיסים שונים נגד יתושים, אך רק רשת תמנע מהם להיכנס פיזית.

Facebook
WhatsApp
Email
דילוג לתוכן